جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان فرا استانی مغازه و اماکن خصوصی خبر داد. سرهنگ حجت‌الله سفیدپوست اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های مغازه و اماکن خصوصی توسط سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ نوک مدادی در سطح شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق اداره مبارزه با سرقت این […]


جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان فرا استانی مغازه و اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ حجت‌الله سفیدپوست اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های مغازه و اماکن خصوصی توسط سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ نوک مدادی در سطح شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان خوزستان با انجام اقدامات تخصصی، محل اختفای اعضای باند سه نفره سارقان مغازه و اماکن خصوصی را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دو نفر از متهمان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.
سرهنگ سفیدپوست گفت: کارآگاهان پایگاه شرق در ادامه تحقیقات و با توجه به اعترافات متهمان، یکی دیگر از اعضای باند که جهت فروش اموال به استان فارس عزیمت کرده بود را شناسایی، و پس از اخذ نیابت قضائی در عملیاتی در شیراز دستگیر کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه از قبیل تعداد زیادی گوشی سالم و تعمیری، چهار دستگاه تبلت، دو دستگاه پرینتر، یک دستگاه تلسکوپ آزمایشگاهی، ۴۰۰ عدد انواع گلس و قاب گوشی و یک دستگاه خودرو پژو  ۴۰۵ مورد استفاده در سرقت‌ها کشف کردند.
وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به ۱۹ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در شهرستان‌های اهواز، شیراز، اصفهان و ساری اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.
انتهای پیام