مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از اهدای ۲۵۰۰ بسته تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی به مناسبت هفته وحدت خبر داد. جمال شیبه با تاکید بر لزوم همکاری سازمان‌ها، ادارت و صنایع استان خوزستان در تهیه بسته‌های تحصیلی و لوازم التحریر دانش‌آموزان نیازمند، اظهار کرد: در ادامه جشن عاطفه‌ها و پیوست تفاهم مشترک با بسیج […]


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از اهدای ۲۵۰۰ بسته تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

جمال شیبه با تاکید بر لزوم همکاری سازمان‌ها، ادارت و صنایع استان خوزستان در تهیه بسته‌های تحصیلی و لوازم التحریر دانش‌آموزان نیازمند، اظهار کرد: در ادامه جشن عاطفه‌ها و پیوست تفاهم مشترک با بسیج در قالب طرح مهر تحصیلی و رزمایش کمک مومنانه، بسته‌های تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.
به گزارش ایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی افزود: در این برنامه به همت بسیج و سپاه استان خوزستان، با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و حجت الاسلام میرعلایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) حدود ۲۵۰۰ هزار بسته لوازم تحریر پیش‌بینی شده است که بین دانش‌آموزان تحت حمایت استان خوزستان توزیع و در هفته‌های آتی نیز سهمیه جدیدی تامین و توزیع خواهد شد.
شیبه گفت: این بسته‌های تحصیلی شامل نوشت افزار و کیف و … با همکاری قرارگاه و گروه جهادی فرهنگی سردار شهید مصدق طاهری بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام علی(ع) و خیرین تهیه و برای دانش‌آموزان مناطق محروم سوسنگرد، کارون، حاشیه اهواز و آغاجاری در نظر گرفته شده است. برای اندیکا نیز سهمیه ویژه در نظر گرفته شده است و توزیع خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با اشاره به ارائه خدمات متنوع فرهنگی آموزشی به افراد تحت حمایت، افزود: کمیته امداد خوزستان در کنار اقدامات حمایتی و معیشتی و توانمندسازی خانواده‌ها، توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی دارد.
انتهای پیام