یک کارشناس فوتبال با بیان این‌که باخت نفت‌مسجدسلیمان مقابل سپاهان خیلی دور از انتظار نبود، گفت: خیلی زشت و تاسف‌بار است که مربی تیم بگوید ما از کمترین امکانات محروم هستیم و تیم پزشک و فیزیوتراپ ندارد. احمدرضا تاجمیری دشتکی در گفت و گو با ایسنا، درباره شکست سنگین نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان، اظهارکرد: این […]


یک کارشناس فوتبال با بیان این‌که باخت نفت‌مسجدسلیمان مقابل سپاهان خیلی دور از انتظار نبود، گفت: خیلی زشت و تاسف‌بار است که مربی تیم بگوید ما از کمترین امکانات محروم هستیم و تیم پزشک و فیزیوتراپ ندارد.

احمدرضا تاجمیری دشتکی در گفت و گو با ایسنا، درباره شکست سنگین نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان، اظهارکرد: این باخت زیاد دور از انتظار نبود و هر کسی که ذره‌ایی از شرایط حاکم بر فوتبال کشور آگاهی داشته باشد، می‌داند که این نبرد، جدالی نابرابر بود. مثال ارتشی که با تفنگ‌های خالی به جنگ ارتشی می‌رفت که توپ و تانک و سربازانی با تفنگ‌های پر تجهیز شده، داشت. همه می دانند شرایط امروز نفت‌مسجدسلیمان چند ماه پیش رقم خورد، پیش از شروع فصل و زمانی که مثلا همین سپاهان دغدغه‌هایش زمان ریکاوری تیم بود و نفت مسجدسلیمان به دنبال انتخاب سرمربی بود.

وی بیان کرد: باخت نفت برابر سپاهان، حاصل دست دست کردن‌های دیروز مسئولان بود. هوادار نفت‌مسجدسلیمان باید با درک موقعیت و شرایط تیم از احساسات کمی فاصله بگیرد و با منطق به مسایل نگاه کند. همیشه در فوتبال معجزه رخ نمی‌دهد و همیشه اتفاقات خوب رقم نخواهند خورد و تیمی می‌تواند برنده باشد که بیشتر کار کرده باشد. به اعتقادی می‌توان این ادعا را داشت که هواداران نفت حداقل باید تا هفته ششم انتظارات خود را از بازیکنان و کادر فنی به حداقل برسانند. این تیم برای هماهنگی و آماده شدن به زمان احتیاج دارد.

این کارشناس افزود: باید واقع‌بین باشیم؛ نفت‌مسجدسلیمان هزار و یک مشکل دارد و از کمترین امکانات برخوردار است. خیلی برای جامعه ورزش خوزستان و مسجدسلیمان زشت و تاسف‌بار است که مربی تیم بگوید ما از کمترین امکانات محروم هستیم و تیم پزشک و فیزیوتراپ ندارد. کدام تیم لیگ برتری را سراغ دارید در دو هفته ابتدایی لیگ برتر بدون سرپرست وارد مسابقات می‌شود. می‌دانید چرا؟ چون هنوز قراردادی به امضا نرسانده است. تشکیلات ساختاری و مدیریتی ما مشکل دارد و هنوز باشگاه دفتر مستقل ندارد و تنها در منطقه نفتون یک تابلو بر سر یک خانه سازمانی نصب شده است که در آن نیز قفل شده است.

وی بیان کرد:‌ مشکل بعدی نفت این است که هنوز اعضای هیات مدیره سابق تیم تکلیف خود را نمی‌دانند و آیا می‌مانند یا ماموریت‌شان به پایان می‌رسد. انتظار من از مسولان ارشد وزارت نفت و همچنین شخص استاندار خوزستان این است به خاطر مردم شهرستان مسجدسلیمان به مسائل و مشکلات باشگاه ورود و این مشکلات را برطرف کنند. امروز نفت‌مسجدسلیمان چنین دغدغه‌هایی دارد و فراز کمالوند و شاگردانش را حمایت کنید.

انتهای پیام