مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوشبختانه با همکاری تمام مجموعه‌ها در استان و اعتبارات استانی، ملی و سایر منابع طی چهار سال گذشته بیش از هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در حوزه ورزش خوزستان هزینه شد که رشدی بیش از ۵۰۰ درصدی نسبت به سال ۹۵ داشته‌ایم. رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی […]


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: خوشبختانه با همکاری تمام مجموعه‌ها در استان و اعتبارات استانی، ملی و سایر منابع طی چهار سال گذشته بیش از هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در حوزه ورزش خوزستان هزینه شد که رشدی بیش از ۵۰۰ درصدی نسبت به سال ۹۵ داشته‌ایم.

رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در آیین افتتاحیه ۴۰ پروژه ورزشی استان خوزستان که امروز به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر ورزش در حال برگزاری است، اظهارکرد:  در استان خوزستان ظرفیت‌های خوبی در بخش ورزش داریم و هم‌افزایی خوبی بین هیات‌های ورزشی و مدیران استانی وجود دارد. ان‌شاءالله با مدیریت خوب استاندار خوزستان بتوانیم از ظرفیت موجود در بخش نیروی انسانی و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها در راستای توسعه ورزش خوزستان گام‌های موثری برداریم. ضمن این‌که ظرفیت لازم در استان برای ورزش وجود دارد.
به گزارش ایسنا، همچنین افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این جلسه، گفت:  امروز ۴۰ پروژه ورزشی در استان با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد تومان به افتتاح می‌رسد. خوشبختانه با همکاری تمام مجموعه‌ها در استان و اعتبارات استانی، ملی و سایر منابع طی چهار سال گذشته بیش از هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در حوزه ورزش خوزستان هزینه شد که رشدی بیش از ۵۰۰ درصدی نسبت به سال ۹۵ به صورت سالانه داشته‌ایم.
وی بیان کرد: خوشبختانه ۱۲۴ پروژه عمرانی طی چهار سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است و امروز نیز ۴۰ پروژه جدید به آن اضافه می‌شود و ان‌شاءالله تا پایان سال نیز ۵۰ پروژه جدید به بهره‌برداری خواهد رسید و سه پروژه شاخص استان؛ مجموعه ورزشی بانوان معلول در اهواز و خانه‌های کشتی در ایذه و اندیمشک نیز تا اسفندماه سال جاری با اعتباری بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهند رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: اعتبارات ورزشی استان باتوجه به شرایط خوزستان در زمره استان‌های نخست است. ان‌شاءالله با تخصیص اعتبارات استانی، ملی و سایر منابع بتوانیم ۴۵ پروژه نیمه تمام استان را نیز به سرانجام برسانیم.
انتهای پیام