مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از آماده‌سازی ورزشگاه تختی برای میزبانی از لیگ یک فوتبال کشور خبر داد و گفت: تیم‌های خوزستانی از هفته آینده می‌توانند در این ورزشگاه پذیرای حریفان خود باشند. افشین حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: باتوجه به اقدامات انجام شده در راستای آماده‌سازی ورزشگاه تختی اهواز، باید بگویم […]

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از آماده‌سازی ورزشگاه تختی برای میزبانی از لیگ یک فوتبال کشور خبر داد و گفت: تیم‌های خوزستانی از هفته آینده می‌توانند در این ورزشگاه پذیرای حریفان خود باشند.

افشین حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: باتوجه به اقدامات انجام شده در راستای آماده‌سازی ورزشگاه تختی اهواز، باید بگویم این ورزشگاه هفته آینده میزبان بازی‌های خانگی تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی است. سیستم آبیاری زمین چمن ورزشگاه که مربوط به سال‌ها قبل بود، نیاز به بازسازی داشت که این مهم در دستور کار قرار گرفت و باتوجه به این‌که آبیاری چمن به صورت مرتب انجام می‌شود، چمن در شرایط بهتری قرار گرفته است و از این پس نمایندگان خوزستان در لیگ یک بابت برگزاری دیدارهای خانگی خود دغدغه ای نخواهند و داشت و می‌توانند پذیرای حریفان خود باشند.

وی بیان کرد: حقوق کارگران ورزشگاه غدیر اهواز نیز پرداخت شد و کار بازسازی این ورزشگاه در حال انجام است و غدیر نیز به زودی آماده خواهد شد تا در صورت نیاز، تیم‌های لیگ برتری و حتی لیگ یکی استان بتوانند از این ورزشگاه استفاده کنند.

انتهای پیام