عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان گفت: در حال حاضر ۳۱ جایگاه عرضه سوخت در استان فعال شده و به رانندگان خودروها خدمات سوخت رسانی ارائه می کنند. نعمت اله نجفی روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت از ظهر امروز به دنبال حمله […]

عصر خوزستان:

۳۱  جایگاه عرضه سوخت در خوزستان فعال شد

اهواز- ایرنا- مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان گفت: در حال حاضر ۳۱ جایگاه عرضه سوخت در استان فعال شده و به رانندگان خودروها خدمات سوخت رسانی ارائه می کنند.

نعمت اله نجفی روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت از ظهر امروز به دنبال حمله سایبری به سامانه سوخت رسانی ، عرضه سوخت در جایگاههای کشور و به تبع در استان خوزستان با مشکلاتی مواجه شد که با تلاشهای انجام شده ۳۱ جایگاه سوخت در استان وارد مدار شده

و  اکنون به صورت دستی به خودروها بنزین و گازوئیل ارائه می کنند.

وی  افزایش قیمت بنزین را یک شیطنت و شایعه دانست و گفت: این موضوع  به هیچ عنوان صحت ندارد و افزایش قیمت بنزین در دستور کار قرار ندارد.

وی گفت: در حال حاضر ۱۲ جایگاه عرضه سوخت به آدرس برادران موسوی، حمدی، خاتم، ایثار، الهائی ، رامین، خالدی، پرشین یک، کوروش، سرمازین یک ، مرعشی و غفاری در بخش مرکزی اهواز، وحید لالی در مسجد سلیمان، شرکتی ، شنیدری و عقیلی در شوشتر، عطاف و بدرقه در رامهرمز، خواجوی ،

احمدی، دز، صداقت، جندی شاپور و سردشت در دزفول، شهدای هویزه در سوسنگرد، ارجان سوخت، فراسوخت، ساغری و فرزانه در بهبهان، صیدون و باغملک در ایذه فعال و  هم اکنون در حال ارائه سوخت به رانندگان هستند.

 وی گفت: در تلاش هستیم دیگر جایگاههای سوختی را به صورت دستی فعال کنیم تا رانندگان برای سوختگیری خودروهای خود مشکلی نداشته باشند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی اهواز گفت: اختلال در سیستم رایانه ای جایگاههای سوخت، کشوری است و کارشناسان فنی این شرکت در تلاش برای رفع اختلال هستند و به زودی این مشکل حل خواهد شد.

همچنین مدیر عامل پخش فرآورده های نفتی جنوب خوزستان گفت: هشت جایگاه سوخت در شهرستانهای آبادان( سه جایگاه)، اروندکنار، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و امیدیه  به صورت دستی فعال و هم اکنون به رانندگان خدمات سوختی ارائه می دهند.

استان خوزستان ۲۱۹ جایگاه سوخت دارد.

منبع: ایرنا