استاندار خوزستان بر لزوم بهره‌برداری از کمپ معتادان متجاهر ماده ۱۶ و مرکز ماده ۴۲ در استان خوزستان تاکید کرد. صادق خلیلیان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان که امروز (۸ آذرماه) با  دستور کار بررسی وضعیت کمپ معتادان متجاهر ماده ۱۶ و مرکز ماده ۴۲ اداره‌کل زندان‌های استان خوزستان برگزار شد، […]


استاندار خوزستان بر لزوم بهره‌برداری از کمپ معتادان متجاهر ماده ۱۶ و مرکز ماده ۴۲ در استان خوزستان تاکید کرد.

صادق خلیلیان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان که امروز (۸ آذرماه) با  دستور کار بررسی وضعیت کمپ معتادان متجاهر ماده ۱۶ و مرکز ماده ۴۲ اداره‌کل زندان‌های استان خوزستان برگزار شد، با  اشاره به اینکه وجود معتادان متجاهر از جمله عوامل نقض‌کننده امنیت سطح جامعه به شمار می‌رود، اظهار کرد: این معتادان چهره زشتی به شهر می‌دهند که شایسته استان نیست.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی با تاکید بر تاثیر وجود معتادان متجاهر بر جو روانی جامعه افزود: با جمع‌آوری معتادین متجاهر علاوه بر اینکه از وقوع جرایم مختلف از جمله سرقت جلوگیری می‌شود، فضای روانی و اجتماعی جامعه نیز آرامتر می‌شود.
استاندار خوزستان با اشاره به روند تکمیل دو پروژه کمپ ماده ۱۶ و مرکز ماده ۴۲ که محلی برای جمع‌آوری معتادان متجاهر و جرایم مواد مخدر است، بیان کرد: با توجه به گزارش‌های ارایه شده از سوی متولیان این دو پروژه، کمپ ماده ۱۶ تقریبا آماده بهره‌برداری است، از این رو سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعتباری برای تکمیل این پروژه در نظر بگیرد تا هر چه سریع‌تر تکمیل شود.
وی افزود: پروژه مرکز ماده ۴۲ اداره‌کل زندان‌های استان خوزستان نیز یک پروژه بلندمدت‌تر است که لازم است با جدیت دنبال شود و کار تکمیل آن سرعت گیرد.
خلیلیان با انتقاد از مدیریت برخی پروژه‌ها در استان خوزستان، بیان کرد: بر اساس اعتبارات در نظر گرفته شده باید زمان‌بندی اتمام پروژه‌ها مشخص شود؛ بسیاری از پروژه‌ها با وجود اینکه اعتباراتی صرف آن‌ها شده است، قابلیت بهره‌برداری ندارند یا در مدت زمان طولانی‌تری به بهره‌برداری می‌رسند.
کمپ ماده ۱۶ در پادگان شهید فرجوانی با همت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان خوزستان با هدف جمع‌آوری، درمان، صیانت و اشتغال معتادان متجاهر در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام