عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: داوطلبان هلال احمر دزفول در اقدامی جهادی ۱۸ هزار دُز واکسن کرونا در مناطق روستایی تزریق کردند. به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شورای شهر دزفول، مصطفی طحان در نشست شورای اسلامی شهر دزفول افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر در بحران کرونا علاوه بر حضور میدانی به همراه گروه‌های […]

عصر خوزستان:

داوطلبان هلال احمر دزفول ۱۸ هزار دُز واکسن کرونا تزریق کردند

دزفول-ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: داوطلبان هلال احمر دزفول در اقدامی جهادی ۱۸ هزار دُز واکسن کرونا در مناطق روستایی تزریق کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شورای شهر دزفول، مصطفی طحان در نشست شورای اسلامی شهر دزفول افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر در بحران کرونا علاوه بر حضور میدانی به همراه گروه‌های جهادی در طرح خانه به خانه، ۱۸ هزار دُز واکسن در ۲۸ روستای شهرستان به اهالی تزریق کردند و در مواقع مختلف دیگر نیز در امر امداد رسانی حاضر بودند.

محمدحسن پرآور رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز با تبریک روز هلال احمر و قدردانی از زحمات پرسنل و داوطلبان این جمعیت اظهارداشت: داوطلبان ایثارگر هلال احمر در همه بحران‌ها همراه و همیار مردم و دستگاه مدیریت شهرستان هستند.
وی افزود: به منظور پاسداشت رشادت‌های داوطلبان و نیروهای هلال احمر و همچنین امدادگران و شهدای فقید این جمعیت، میدان جنب اداره هلال احمر و بهشت علی(ع)، با تصویب کلیه اعضای شورای اسلامی شهر دزفول به نام “میدان شهدای هلال احمر”  نامگذاری می‌شود تا یادآور همیشگی تلاش و کوشش این عزیزان باشد.
به گزارش ایرنا، در پایان این نشست  لباس داوطلبی جمعیت هلال احمر از طرف رئیس این جمعیت به رئیس شورای اسلامی شهر دزفول، ریاست و اعضای شورای شهر اهدا و عضو افتخاری جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول شدند.

دزفول در شرایط آبی کرونایی قرار دارد.

منبع: ایرنا