عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: شبکه آب فاز نخست طرح مسکن ملی با تلاش کارکنان آبفا منطقه دزفول توسعه یافت. به گزارش ایرنا از روابط عمومی آبفا منطقه دزفول، مصطفی اسماعیل‌ سالم روز سه شنبه افزود: طرح توسعه شبکه مسکن ملی در منطقه زیباشهر دزفول در راستای خدمت‌رسانی به متقاضیان مسکن مهر و تامین […]

عصر خوزستان:

شبکه آب فاز نخست طرح مسکن ملی دزفول توسعه یافت

دزفول-ایرنا- مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: شبکه آب فاز نخست طرح مسکن ملی با تلاش کارکنان آبفا منطقه دزفول توسعه یافت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آبفا منطقه دزفول، مصطفی اسماعیل‌ سالم روز سه شنبه افزود: طرح توسعه شبکه مسکن ملی در منطقه زیباشهر دزفول در راستای خدمت‌رسانی به متقاضیان مسکن مهر و تامین آب مورد نیاز کارگاه‌های ساخت این طرح ملی پس از اخذ مجوزهای لازم انجام شد.

وی گفت: اجرای این طرح، امکان واگذاری و نصب انشعاب برای تمامی واحدهای مسکونی این طرح ملی را فراهم می‌کند و بیش از ۱۰۰ خانوار از آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند می‌شوند.

اسماعیل سالم افزود: لوله‌های به کار گرفته شده در این طرح از نوع پلی اتیلن به قطر ۱۱۰ میلیمتر بوده که بیش از ۴۰۰ متر توسعه شبکه برای فاز اول آن انجام شد.

وی اعتبار صرف شده برای اجرای توسعه شبکه آب فاز اول طرح مسکن ملی دزفول را یک میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: طرح توسعه شبکه آب فاز دوم مسکن ملی دزفول در منطقه زیباشهر نیز به طول یکهزار متر توسط واحد توسعه شبکه آبفا منطقه دزفول آغاز شده و در حال انجام است که به زودی تکمیل و  بهره‌برداری خواهد شد.

 یکهزار و ۱۳۶ واحد مسکونی شامل ۳۷۲ واحد در زیباشهر و ۷۶۴ واحد در مهرشهر در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرشتان دزفول در حال ساخت است.

منبع: ایرنا