معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دستورالعمل برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را ارائه داد. معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امتحانات پایان نیمسال دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد. به گزارش ایسنا، در اطلاعیه برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه […]


معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دستورالعمل برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را ارائه داد.

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امتحانات پایان نیمسال دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا، در اطلاعیه برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمده است:
“با سلام و احترام
به استناد نامه ۵۰۲۳/۵۰۰/د مورخ ۱۳ دی‌ماه معاون محترم آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (پیوست) در خصوص برگزاری آزمون‌های ورودی ۱۴۰۰، به استحضار می‌رساند: موضوع در شورای آموزشی دانشگاه موررخ ۱۴ دی‌ماه مطرح و موارد ذیل مصوب گردید:
۱-  کلیه آزمون‌های دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می‌گردد.
۲-  کلیه دانشکده‌ها می‌بایست آزمون‌های مجازی را در بازه برگزاری آزمون‌های سایر دانشجویان ورودی سال‌های قبل برنامه‌ریزی نمایند و در اسرع وقت اطلاع‌رسانی گردد.
۳- کلیه آزمون‌های مجازی ورودی ۱۴۰۰ در بستر نرم افزار فرا دید رایان افزار برگزار می‌گردد.
۴-  شیوه‌نامه برگزاری آزمون‌های مجازی مشابه دستورالعمل مصوب شورای آموزشی ترم تحصیلی ۱۴۰۰/۹۹ می‌باشد.
۵-  کلیه آزمون‌های دانشجویان از تاریخ ۲۵ دی‌ماه مطابق بازه زمانی امتحانات که قبلا خدمت‌تان اعلام گردیده آغاز می‌شود.
۶- دانشکده های محترم لازم است به گونه‌ای برنامه‌ریزی نمایند که دانشجویانی که در بازه ۲۵ دی‌ماه لغایت ۱۴ بهمن‌ماه آزمون پایان ترم دارند، بلافاصله پس از اتمام آزمون خوابگاه دانشجویی را تخلیه نموده تا از ظرفیت خوابگاهی برای دانشجویانی که آزمون‌های آن‌ها در بازه زمانی اعلام شده دوم می‌باشد فراهم گردد. (به استثنای دانشجویانی که مجوز حضور در خوابگاه را دارند.)
۷- با عنایت به برگزاری آزمون‌های دانشکده‌های اعلام شده در گروه دوم ۱۸ بهمن‌ماه سال جاری لذا دانشجویان این سه دانشکده می‌بایست در بازه تقویمی که آزمون‌های گروه اول برگزار می‌شود، ‌خوابگاه را تخلیه نموده باشند. ( به استثنا دانشجویانی که مجوز حضور دارند.)”
انتهای پیام