تیم فوتبال ملوان توانست در داربی شمالی‌ها برنده از زمین خارج شود. به گزارش ایسنا، هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۹ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی هفته، استقلال خوزستان رده دومی موفق شد شهرداری آستارا را شکست دهد و در کورس سهمیه لیگ برتر باقی بماند. ملوان بندر انزلی در […]


تیم فوتبال ملوان توانست در داربی شمالی‌ها برنده از زمین خارج شود.

به گزارش ایسنا، هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۹ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی هفته، استقلال خوزستان رده دومی موفق شد شهرداری آستارا را شکست دهد و در کورس سهمیه لیگ برتر باقی بماند. ملوان بندر انزلی در داربی شمالی‌ها، با نتیجه ۲ بر یک میزبانش رایکا را شکست داد تا همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی باقی بماند.
قشقایی شیراز در خانه در حالی که با تک گل کیخسرو سیاهپور پارس جنوبی جم را تا دقایق پایانی شکست داده بود، در پایان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب و اوضاعش در جدول بدتر شد. دیدار شهرداری همدان و مس شهر بابک در همدان به تساوی یک بر یک رسید و آرمان‌گهر با قبول باخت یک بر صفر برابر خوشه‌طلایی ساده در خانه، دومین شکست متوالی خود را رقم زد. 
در جدال پایین جدولی‌ها، نبرد شاهین شهرداری بوشهر و سایپا برنده نداشت و دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. مس کرمان، تیم سوم جدول با تک گل ستاره این روزهای خودش یعنی میلاد صارمی، ویستاتوربین را در تهران شکست داد تا تعقیب‌کننده اصلی ملوان و استقلال خوزستان باشد.
تیم رده آخری ماشین‌سازی تبریزی با نتیجه ۲ بر ۲ استقلال ملاثانی را متوقف کرد تا همچنان در حسرت پیروزی باقی بماند.
در جدول رده‌بندی این مسابقات، ملوان با ۲۷ امتیاز صدرنشین است و استقلال خوزستان با ۲۶، مس کرمان با ۲۵ و خوشه‌طلایی ساوه با ۲۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. در انتهای جدول نیز شاهین شهرداری بوشهر و ماشین‌سازی به ترتیب با ۵ و ۴ امتیاز در قعر جدول قرار دارند.
انتهای پیام