تشییع پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی شیراز در بهبهان
تشییع پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی شیراز در بهبهان

پیکر ۲ شهید حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز، روز دوشنبه با حضور مردم قدرشناس بهبهان تشییع شد.

به گزارش عصر خوزستان، پیکر این ۲ شهید امروز دوشنبه وارد بهبهان شد و با حضور اقشار مختلف مردم، از حرم فضل ابن موسی (ع)، تا حرم شاه زید این شهر تشییع شد.

در این آیین که جمعی از مسوولان محلی و مسوولانی از استان کهگیلویه و بویر احمد حضور داشتند، تشییع کنندگان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود، و مرگ بر وهابی انزجار خود را از این جنایت ددمنشانه ابراز کردند.

همچنین آیین استقبال از پیکر این ۲ شهید حمله تروریستی در شیراز، روز دوشنبه در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) بهبهان برگزار شد.

گفتنی است آیین تشییع پیکر این ۲ شهید دیروز یکشنبه در یاسوج تشییع شد و پس از انتقال و تشییع در شهرهای گچساران، باشت، بهبهان(خوزستان)، به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویر احمد منتقل و در آنجا به خاک سپرده خواهند شد.

هوشنگ خوب و فرزند وی امید خوب، شامگاه چهارشنبه هفته گذشته در حمله تروریستی به نمازگزاران و زایران حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز، که از سوی عوامل استکبار جهانی و گروهک‌های تکفیری روی داد، به همراه ۱۳ نفر دیگر از هموطنانمان از جمله چند کودک و زن، مظلومانه به شهادت رسیدند.

بهبهان در جنوب شرق خوزستان واقع است و با استان کهگیلویه و بویر احمد هم مرز است.