آماده ایم تا موانع را از سر راه سرمایه‌گذاران برداریم/ سیستم اداری ما باید به سرمایه گذاران امکان دهد
آماده ایم تا موانع را از سر راه سرمایه‌گذاران برداریم/ سیستم اداری ما باید به سرمایه گذاران امکان دهد

استاندار خوزستان گفت: سایر کشورها به جهت اینکه به مقصد گردشگری تبدیل شوند؛ تلاش بسیاری می‌ کنند ما نیز باید همه توان خود را به کار ببندیم تا شاهد رونق این بخش در استان باشیم.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، نشست فعالان اقتصادی و سرمایه ‌گذاری در حوزه گردشگری امروز چهارشنبه ١ شهریورماه با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست حضور گردشگران در کشور را ارزشی فرهنگی دانست و اظهار داشت: بخش گردشگری میتواند موجب رونق سایر بخش های دیگر باشد؛ بنابراین باید به این حوزه توجه بیشتری داشته باشیم.

حسینی محراب بیان داشت: سایر کشورها به جهت اینکه به مقصد گردشگری تبدیل شوند؛ تلاش بسیاری می‌ کنند ما نیز باید همه توان خود را به کار ببندیم تا شاهد رونق این بخش در استان باشیم.

وی عنوان داشت: زمانی که گردشگر وارد استان می شود، همه امکانات لازم در استان مقصد هم به مراتب ایجاد می شود.

استاندار خوزستان افزود: تأمین امکانات لازم برای حضور گردشگران ضروری است و در این حوزه نیازمند ایده های جدید و قابل اجرا هستیم.

حسینی محراب با تاکید بر لزوم ایجاد هم افزایی بیشتر میان دستگاه ها ادامه داد: همه دستگاه ها باید با یکدیگر هم افزایی داشته باشند تا چرخه اداری استان برای مردم آسان شود.

وی تصریح کرد: در استان خوزستان به دنبال پیاده سازی شفافیت اتوماسیون هستیم، هر دستگاهی باید براساس برنامه دولت، کار الکترونیکی انجام دهد.

استاندار خوزستان ابراز داشت: سیستم اداری ما باید به سرمایه گذاران امکان دهد، وظیفه داریم از کسانی که می توانند سرمایه جذب کنند، حمایت کرده و امکان لازم را برای آن ها فراهم کنیم.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: مدیران عالی بانک باید کاری کنند که در سیستم شعبات بانکی درخواست ها به گونه ای ثبت شود تا اجازه تغییر و تحول توسط افراد وجود نداشته باشد در این صورت درخواست کنندگان جدید بانکی هم از دریافت تسهیلات بهره مند می شود.

وی با بیان اینکه چهره شهرها باید تغییر کند، گفت: جاذبه های گردشگری در شهرهای استان ایجاد شود؛ تمام تلاشمان را در بخش های مختلف صنعت، گردشگری ، بازرگانی و … به کار خواهیم بست تا مردم را ثروتمند کنیم و به اقتصاد بین الملل کشورهای همسایه برسیم و سهمی در بازارهای منطقه داشته باشیم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: شهرک های سلامت در نقاط مختلف استان ایجاد شود تا بتوانیم جذب توریست سلامت داشته باشیم.

حسینی محراب بیان داشت: آماده ایم تا موانع را از سر راه سرمایه ‌گذارانی برداریم و تلاش خواهیم کرد تا اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری رخ دهد.