نمایشگاه دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز افتتاح شد
نمایشگاه دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز افتتاح شد

نمایشگاه “دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، رشد تولید و کارآفرینی” امروز دوشنبه در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمد راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امیر طرفیانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و جمعی از مسئولان در محل نمایشگاه دائمی اهواز افتتاح شد.

به گزارش عصر خوزستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان شامگاه دوشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه بیان کرد: دهه فجر فرصتی برای بیان موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به مردم است.

محمد راضی جلالی با تاکید بر اینکه مشکلات و کاستی‌هایی در ارائه خدمات به مردم وجود دارد افزود: با این وجود همه مدیران و مسئولان به دنبال حل مشکلات هستند اما نباید شرایط به گونه ای باشد که مشکلات مانع از دیدن و معرفی طرفیت‌ها شود.

راضی جلالی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه با برگزاری نمایشگاه باید توفیقات و دستاوردهای نظام‌مقدس جمهوری اسلامی به مردم‌معرفی شود ادامه داد: دیدن این ظرفیت‌ها زمینه امید آفرینی در جامعه به ویژه جوانان را فراهم می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: با برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها جوانان با ظرفیت‌های اشتغالی و اقتصادی استان آشنا می‌شوند.

خوزستان در جایگاه نخست جذب سرمایه گذاری خارجی کشور

وی گفت: استان خوزستان با وجود همه مشکلات امسال در بین همه استان‌های کشور از نظر جذب سرمایه‌گذار خارجی رتبه اول کشور را کسب کرد.

راضی جلالی ادامه داد: این مهم‌نشان می‌دهد خوزستان به واسطه داشتن زیر ساخت‌ها و شرایط راهبردی مورد توجه سرمایه‌گذاران کشورهای دیگر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: وجود نیروهای ماهر با هزینه تمام شده پایین در خوزستان برای سرمایه گذاران جذابیت ایجاد کرده است.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان از ۱۶ تا ۱۸ بهمن‌ ماه با ۲۵ غرفه از دستگاه های اجرایی مختلف استان در محل نمایشگاه دائمی اهواز دایر است.