پیام دعوت مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
پیام دعوت مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش عصر خوزستان، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفت و از مردم استان خوزستان و بویژه خانواده بزرگ فولاد اکسین،این تلاشگران جبهه صنعت و تولید کشور که با عشق و ایثاری مثال زدنی در صحنه اقتصاد کشور می درخشند دعوت کرد تا بار دیگر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حماسه ماندگار دیگری خلق کنند.

بسم الله الرحمن الرحیم

طلوع چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی که الگویی کامل از ایستادگی،استقلال‏طلبی و آزادی‌خواهی ملت شریف ایران اسلامی در برابر ظلم است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دهه مبارک فجر،بی تردید جشن تجلی اراده ملت سرافرازی است که با این نهضت و درایت رهبری حضرت امام خمینی(ره)توانست به دوران تاریک پهلوی،سرسپردگی و ستم‌ ورزی پایان بخشد و فصل نوینی را در تاریخ این کشور رقم بزند.

یوم الله ۲۲ بهمن،روز ثبت نام و یاد شهیدانی است که در راه پیروزی این انقلاب و دفاع از تمامیت سرزمینی پهناور اسلامی عزیزمان جانفشانی کردند و برهمگان واجب است که مدافعان راستین این راه و وحدت جامعه خود باشند،زیرا دشمنان طی این چهار دهه هیچگاه از توطئه و دسیسه علیه این ملت و آرمانهای مقدسشان دست برنداشته و همانگونه که بارها مشاهده کرده ایم از راه‌های مختلف به دنبال تفرقه افکنی هستند.

جمهوری اسلامی ایران نماد یکپارچگی و عزت تمام مسلمین و آزادی خواهان جهان است و رمز این پیشوایی حضور همیشگی مردم در کنار نظام مقدس و آرمانهای انقلابی اش است.

اینجانب ضمن تبریک ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران اسلامی، خانواده بزرگ فولاد اکسین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل معمار کبیر انقلاب اسلامی،از همه مرم عزیز دعوت می نمایم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضوری ماندگار و حماسی داشته تا ضمن نشان دادن خروش ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان،اتحاد و یکدلی مردم در همراهی با آرمان‌های امام و اندیشه‌های مقام معظم رهبری با حضور دراین یوم الله و همچنین انتخابات پیش رو تجلی یابد.

راه شهیدان با عزت انقلاب پر رهرو و نام تلاشگران پرشور صنعت در فولاد اکسین خوزستان بر تارک این مرز و بوم درخشان و مانا باد.

 

علی محمدی
مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان

۲۱ بهمن ۱۴۰۲