مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی طرح “شهید زین الدین” تمدید شد
مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی طرح “شهید زین الدین” تمدید شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی طرح “شهید زین الدین” خبر داد.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان حجت الله دهدشتی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه با اعلام این خبر تصریح کرد: ثبت نام آزمون استخدامی طرح مذکور از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه آغاز شده است و تا روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه ادامه دارد و دفترچه راهنمای آزمون این طرح برای دستگاه‌های اجرایی ۱۸ استان از جمله استان خوزستان در سایت جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir منتشر شده است.

وی افزود: طرح شهید زین الدین با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌سازی دولت و با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم در جذب و استخدام منابع انسانی برنامه‌ریزی شده است.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: در این آزمون ده سهمیه جهت نخبگان و ۱۳۰ سهمیه برای جوانان حائز شرایط در ۷ دستگاه اجرایی استان شامل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداری و واحدهای تابعه اختصاص یافته است.

دهدشتی افزود: از تعداد ۱۳۰ سهمیه ۲۶ سهمیه استخدامی برای استانداری و واحدهای تابعه اختصاص یافته که در آینده نزدیک به صورت یک آزمون متمرکز و در قالب سهمیه وزارت کشور و سایر استانداری‌ها انجام می‌پذیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان تاکید کرد: کلیه داوطلبان این طرح در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.