دغدغه دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی است
دغدغه دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی است

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که ۳۴۲۸ پروژه ناتمام در کشور وجود دارد، گفت: در جلسه هیات دولت در حضور ریاست محترم جمهور تاکید شد، دغدغه دولت به سرانجام رساندن این پروژه ها است.

کیومرث هاشمی امروز(شنبه) صبح امروز ۲۸ بهمن در حاشیه بازدید از استادیوم پنج مهر آبادان، اظهارکرد: با وجود اینکه طی سفر هیات دولت اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی برای تخریب و بازسازی این استادیوم در نظر گرفته شد، با توجه به آن چیزی که امروز نمایان است، لازم است گروه مشاور و کارشناسان امر نسبت به تصمیم گیری و مشاوره پای کار بیایند.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از ایسنا، وی با باین این که از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم بالغ بر۱۰۰۰ میلیارد تومان در قالب ۲۵۰ پروژه صرف توسعه اماکن ورزشی در خوزستان شده است، عنوان کرد: عزم دولت بر توسعه فضاهای ورزشی در سراسر کشور و همچنین خوزستان است. ضمن این که معتقدیم حق مردم آبادان استفاده مناسب و بهتر از ظرفیت های ورزش و فوتبال است.

وزیر ورزش و جوانان، درباره سرانه فضای ورزشی در آبادان نیز گفت: برای هر نفر حدود ۴۳ سانتیمتر است و نزدیک به ۶۹ سانتیمتر با استانداردها فاصله دارد. البته من خیلی به سرانه فضای ورزشی اعتقاد ندارم‌ و آن چیزی که امروزه مهم است، بهره وری مطلوب از این فضا ها است. در آبادان که مردم آن با فوتبال زندگی می کنند، حق طبیعی شان است که از ورزشگاهی شایسته برخورد باشند و این قطعا از ذهن ما دور نخواهد ماند.

وی ادامه داد: به مدیران استانی نیز ابلاغ کردیم که نه تنها از اماکن مربوط به وزارت ورزش و جوانان، بلکه جهت استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود دستگاه های مستقر، اقدام داشته باشند.

هاشمی با بیان این که ۳۴۲۸ پروژه ناتمام در کشور وجود دارد، افزود: در جلسه هیات دولت در حضور ریاست محترم جمهور تاکید شد، دغدغه دولت به سرانجام رساندن این پروژه ها است.

وی در پایان نیز درباره استفاده از ظرفیت ورزش های آبی در استنان خوزستان نیز عنوان کرد: قطعا از این امر استقبال خواهیم کرد؛ آبادان و خوزستان پتانسیل بسیار خوبی در این زمینه دارند.