گزارش تصویری / سفر یک روزه رئیس جمهور و هیئت همراه به خوزستان
گزارش تصویری / سفر یک روزه رئیس جمهور و هیئت همراه به خوزستان

گزارش تصویری / سفر یک روزه رئیس جمهور و هیئت همراه به خوزستان

به گزارش عصر خوزستان، هشتمین سفر رییس جمهور به خوزستان با بهره‌برداری از چندین پروژه مهم و بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی از جمله کشت و صنعت تخته پاک چوب خوزستان، طرح آبیاری زیرسطحی شرکت کشت و صنعت کارون، کارخانه فولاد زمزم ۳، کارخانه نورد فولاد آتیه خاورمیانه، میادین نفتی سپهر و جفیر، ۲۸ طرح صنعت آب و برق، ۳۲ طرح برق منطقه‌ای خوزستان و هلدینگ کشاورزی در دزفول ثمرات و نتایج ملموسی برای استان در برداشت.

کشت و صنعت تخته پاک چوب خوزستان

دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در اولین بخش از برنامه‌های سفر به استان خوزستان با حضور در شهرستان شوش، فاز اول مجتمع کشت و صنعت گروه صنعتی پاک چوب ، به‌عنوان بزرگترین واحد تولید ورق‌های فشرده چوبی در غرب آسیا، را افتتاح کرد. همچنین در جریان این مراسم از بخش‌های مختلف کارخانه و مزرعه کشت چوب این واحد بازدید کرد و با توضیحات دست‌اندرکاران از جزئیات فعالیت‌های آن مطلع شد.

افتتاح پروژه آبیاری نوین زیر سطحی هوشمند

دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر به استان خوزستان، با حضور در شهرستان شوشتر از پروژه «آبیاری نوین زیرسطحی هوشمند» شرکت کشت و صنعت کارون که برای اولین بار در کشور اجرا شده است، بازدید و دستور آغاز رسمی بهره‌برداری از آن را صادر کرد.

حضور در اجتماع پرشور مردم ایذه

دکتر سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر به استان خوزستان در اجتماع پر شور مردم شهرستان ایذه در مصلی این شهرستان ، مورد استقبال مردم قرار گرفت و در جمع آنها سخنرانی کرد.

افتتاح کارخانه فولاد زمزم ۳

دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر به استان خوزستان، ضمن افتتاح رسمی کارخانه فولاد زمزم ۳ به عنوان بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در کشور و یکی از بزرگترین واحدهای تولید فولاد در غرب آسیا، از بخش‌های مختلف این واحد بازدید کرد و با توضیحات دست‌اندرکاران و مدیران مجموعه از جزئیات فعالیت‌ها و تولیدات آن مطلع شد.

بهره‌برداری از ۲۸ طرح صنعت آب و برق استان خوزستان

دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر یکروزه به استان خوزستان، در مراسمی به شکل ویدئوکنفرانس دستور افتتاح رسمی تعدادی از طرح‌های صنعت برق استان را در بخش‌های برق‌رسانی به روستاها، تامین برق شهری ، بهینه‌سازی واحد ۳ نیروگاه دز، احداث و توسعه پست‌های انتقال و فوق توزیع و احداث و توسعه شبکه‌های توزیع برق جدید صادر کرد.

حضور در معراج شهدای اهواز

دکتر سید ابراهیم رئیسی شامگاه امروز جمعه در آخرین برنامه‌ سفر یکروزه به استان خوزستان،با حضور درجمع زائران معراج شهدای اهواز ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس،در جمع زائران سرزمین نور به ایراد سخنرانی پرداخت.