ثبت نام ۴۴۷ داوطلب انتخابات مجلس در خوزستان/ اهواز بیشترین و شادگان و خرمشهر کمترین داوطلب ثبت نامی تا پایان روز پنجم
ثبت نام ۴۴۷ داوطلب انتخابات مجلس در خوزستان/ اهواز بیشترین و شادگان و خرمشهر کمترین داوطلب ثبت نامی تا پایان روز پنجم

شادگان و خرمشهر با ۱۴ ثبت نام شده نهایی و شوش و شوشتر و گتوند به ترتیب با آمار ثبت نامی ۱۵ و ۱۶ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس یازدهم کمترین تعداد افراد ثبت نامی را به خود اختصاص داده اند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد:  حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با ۴۶.۳۳   درصد استقبال پیشتاز ثبت نام داوطلبان در انتخابات نمایندگی مجلس یازدهم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرخوزستان، علی حسین حسین زاده با بیان اینکه تا پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبان متقاضی شرکت در انتخابات مجلس یازدهم بیشترین استقبال در حوزه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون صورت گرفته است، افزود: تاکنون استقبال داوطلبان برای ثبت نام در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با ۴۶.۳۳ درصد، ایذه و باغملک با ۳۸ درصد، دشت آزادگان و هویزه با ۳۱ درصد و دزفول با ۲۷ درصد نسبت به بقیه حوزه های انتخابیه استان خوزستان بیشتر بوده است.

وی بیان کرد: از مجموع ۴۴۷ داوطلبی که تا پایان پنجمین روز برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم در استان خوزستان ثبت نام کردند، ۱۳۹ نفر از انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، ۴۱ نفر از آبادان، ۳۸ نفر از ایذه و باغملک، ۳۱ نفر از دشت آزادگان و هویزه و ۲۶ نفر از اندیمشک بودند.

حسین زاده یادآور شد: شادگان و خرمشهر با ۱۴ ثبت نام شده نهایی و شوش و شوشتر و گتوند به ترتیب با آمار ثبت نامی ۱۵ و ۱۶ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس یازدهم کمترین تعداد افراد ثبت نامی را به خود اختصاص داده اند.