مجلس دهم در حل معضل اشتغال ناتوان بود/ مجلس دهم بی برنامه و منفعل عمل کرد! / باید زمینه مشارکت تمامی سلیقه ها در انتخابات فراهم شود
مجلس دهم در حل معضل اشتغال ناتوان بود/ مجلس دهم بی برنامه و منفعل عمل کرد! / باید زمینه مشارکت تمامی سلیقه ها در انتخابات فراهم شود

در این دوره امیدوارم فضا به شکلی باشد که همه سلیقه بتوانند در انتخابات شرکت کنند تا شاهد حضور هرچه بیشتر مردم پای صندوق های رای باشیم.

عصرخوزستان: علی عماد معاون سابق منابع انسانی استانداری خوزستان در حاشیه حضور در فرمانداری اهواز برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتقاد به رشد و توسعه کشور تفکری است که هر ایرانی و تمامی کاندیداها باید برای پیشرفت کشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید همگان نسبت به سرنوشت کشور احساس مسئولیت کنند، افزود: رای دهندگان باید با احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت کشور در این انتخابات تاثیر گذار باشند. کاندیداها نیز باید با هدف رفع مشکلات کشور در این انتخابات شرکت کنند.

 

عماد در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص عملکرد مجلس دهم بیان داشت: مجلس فعلی را اینگونه تعریف میکنم که به صورت انفعالی و بی برنامه عمل کرده است، زیرا مجلس نتوانست اولویت و ضروریات جامعه و مردم را تشخیص دهد. به عنوان مثال می توان به حوزه اشتغال جوانان اشاره کرد که مجلس نتوانست با کمک دولت این مشکل اصلی را حل کند.

وی تصریح کرد: در این دوره امیدوارم فضا به شکلی باشد که همه سلیقه بتوانند در انتخابات شرکت کنند تا شاهد حضور هرچه بیشتر مردم پای صندوق های رای باشیم.