مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: همکاری میان دانشگاه آزاد ایذه و کانون زبان ایران در ایجاد یک مرکز آموزشی حرکتی بسیار خوب باید به صورت الگو در دیگر نقاط کشور در دستور کار قرار گیرد. مهدی علی‌اکبرزاده در سفر یک روزه خود به خوزستان مرکز آموزشی کانون زبان ایران در ایذه را […]


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: همکاری میان دانشگاه آزاد ایذه و کانون زبان ایران در ایجاد یک مرکز آموزشی حرکتی بسیار خوب باید به صورت الگو در دیگر نقاط کشور در دستور کار قرار گیرد.

مهدی علی‌اکبرزاده در سفر یک روزه خود به خوزستان مرکز آموزشی کانون زبان ایران در ایذه را افتتاح کرد. این مرکز در محل دانشگاه آزاد اسلامی ایذه و با همکاری این مجموعه احداث شده است.
به گزارش ایسنا، در حال حاضر در خوزستان ۱۱ مرکز آموزشی کانون زبان فعال با بیش از ۱۰ هزار زبان اموزش وجود دارد. مرکز آموزشی کانون زبان ایران در ایذه دوازدهمین مرکز است که در خوزستان راه‌اندازی شد.
علاقه‌مندان می‌توانند در سامانه ثبت نام، مرکز ایذه را انتخاب و برای شرکت در ترم های زمستانه ثبت نام کنند.
در حاشیه این افتتاحیه مهدی علی‌اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: همکاری میان دانشگاه آزاد ایذه و کانون زبان ایران در ایجاد یک مرکز آموزشی حرکتی بسیار خوب و شایسته است که باید به صورت الگو در دیگر نقاط کشور در دستور کار قرار گیرد و اجرایی شود.
انتهای پیام