سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده با آرامش بهتر و هماهنگی بیشتر بتوانیم روند رو به جلوی خود را ادامه دهیم. محسن عاشوری پس از پیروزی خانگی تیمش برابر استقلال خوزستان بیان کرد: بازی سختی بود و همه می‌دانند در فوتبال تمامی بازی‌ها سخت است و بازی راحت وجود […]


سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده با آرامش بهتر و هماهنگی بیشتر بتوانیم روند رو به جلوی خود را ادامه دهیم.

محسن عاشوری پس از پیروزی خانگی تیمش برابر استقلال خوزستان بیان کرد: بازی سختی بود و همه می‌دانند در فوتبال تمامی بازی‌ها سخت است و بازی راحت وجود ندارد.
وی ادامه داد: با توجه به آنالیزی که از استقلال داشتیم بیشتر نفرات فصل قبل خود را حفظ کرده بود و در این بازی با بازیکنان باتجربه‌ای که داشت تیم ما را تحت فشار گذاشتند.
عاشوری افزود: خوب بازی را شروع کردیم و به گل رسیدیم مالکیت و کنترل بازی نیز با ما بود و می توانستیم به گل‌های بعدی هم برسیم ولی یک اشتباه سهوی باعث شد نیمه اول تحت فشار قرار بگیریم.
وی اضافه کرد: در رختکن سعی  کردیم آرمش را به خیبر برگردانیم و با انجام دو تعویض برای تغییر تاکتیک توانستیم به گل برسیم.
سرمربی خیبر اذعان کرد: در کل روز خوبی نبود، شرایط بازی بیشتر فیزیکی بود و  فشار نیمکت حریف باعث شد کنترل بازی از دست داور خارج شود و به کنار زمین کشیده می‌شد همین هم باعث شد هشت دقیقه وقت اضافه لحاظ شود.
عاشوری گفت: تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعد با آرامش بهتر و هماهنگی بیشتر بتوانیم روند رو به جلوی خود را ادامه دهیم.
سرمربی خیبر تصریح کرد: ولی در هر حال استقلال خوزستان در این بازی مالک بازی نبود و گل آنها روی اشتباه دروازه بان خیبر به ثمر رسید.
وی گفت: در برخی بازی‌های فوتبال کشور شاهدیم به علت اعتراضات به داوری ۲۰ دقیقه مفید هم وجود ندارد و ۷۰  دقیقه بر اثر فشارهای نیمکت بازی قطع می‌شود و داور درگیر آرام کردن نیمکت و بازیکنان می‌شود که این نمی‌تواند به فوتبال جذاب کمک کند.
عاشوری تاکید کرد: امسال خیبر با یک برنامه ریزی بهتر نسبت به سال‌های قبل وارد مسابقات شده و ارزش و توانایی‌های زیادی برای صعود دارد.
انتهای پیام