فرنگی‌کاران خوزستانی در پنج وزن اول مسابقات زیر ۲۳ سال جهان به یک مدال طلا و دو نقره مدال نقره رسیدند. امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم امشب در دیدار فینال با قبول شکست مقابل تاماس لوای دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از مجارستان به مدال نقره رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی زیر […]


فرنگی‌کاران خوزستانی در پنج وزن اول مسابقات زیر ۲۳ سال جهان به یک مدال طلا و دو نقره مدال نقره رسیدند.

امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم امشب در دیدار فینال با قبول شکست مقابل تاماس لوای دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از مجارستان به مدال نقره رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال رسید.

به گزارش ایسنا، همچنین در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در فینال با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب ماولود ریزمانوف از روسیه شد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرمنیز  امین میرزازاده در دیدار نهایی مقابل داوید اوواسپیان دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ارمنستان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد. او در ۵ وزن نخست این رقابت ها، تنها طلایی کاروان ایران است.

رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال در صربستان در حال برگزاری است که فردا نیز مهدی محسن نژاد در فینال و محمد ناقوسی دیگر خوزستانی های کاروان ایران، در رده بندی به مبارزه می پردازند.

انتهای پیام