پیشکسوت کشتی و اولین خوزستانی شرکت‌کننده در المپیک که معتقد است مورد بی‌مهری مسئولان ورزش استان و شهرستان دزفول قرار گرفته است، اقدام جدید هیات کشتی دزفول را بی‌حرمتی دیگر نسبت به خود می‌داند. غلامرضا قصاب در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: قرار است مسابقات انتخابی کشتی شهرستان دزفول ۲۳ آبان‌ماه جهت حضور در […]


پیشکسوت کشتی و اولین خوزستانی شرکت‌کننده در المپیک که معتقد است مورد بی‌مهری مسئولان ورزش استان و شهرستان دزفول قرار گرفته است، اقدام جدید هیات کشتی دزفول را بی‌حرمتی دیگر نسبت به خود می‌داند.

غلامرضا قصاب در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: قرار است مسابقات انتخابی کشتی شهرستان دزفول ۲۳ آبان‌ماه جهت حضور در رقابت های انتخابی خوزستان برگزار شود اما هیات کشتی دزفول در ابلاغیه خود برای مربیان که به صورت چاپی اسامی همه را قید کرده، نام من را در کنار اسم آن‌ها با خودکار اضافه کرده‌ است و این بی‌حرمتی دیگری به من پیشکسوت است و انگار دعوا سر نخواستن‌ غلامرضا قصاب است.

وی بیان کرد: ۱۵ ماه به من وعده پوچ و توخالی دادند که گله نکردم اما این‌که در ابلاغیه خود اسم من را خودکار اضافه می‌کنند، قابل تحمل نیست. اضافه شدن نام من با خودکار که یک مربی سازنده بوده‌ام، تنها به صورت رفع تکلیف بوده است.

این پیشکسوت کشتی خوزستان عنوان کرد: من حتی چند روز پیش به اداره ورزش و جوانان دزفول رفتم که آقای تهذیبی رییس اداره، روی خوشی به من نشان نداد. حتی دو روز پیش رییس جدید هیات کشتی دزفول انتخاب شد که برای مراسم معارفه افراد مختلفی در جلسه بودند، آیا نباید از من پیشکسوت هم دعوت می‌شد یا قبل از انتخاب رییس هیات از من به عنوان پیشکسوت کشتی و اولین خوزستانی شرکت‌کننده در المپیک، مشورتی می‌کرفتند. دعوت نکردن من به این جلسه، یعنی بی‌حرمتی.

وی عنوان کرد: پس با این بی‌مهری، برداشت من این که در این ۱۵ ماه که به من وعده اختصاص سالن می‌دادند، شومن بازی بوده و دعوا سر نخواستن من است. چرا سالن‌های کشتی دزفول در انحصار تنها دو مربی است و من باید خانه‌نشین باشم. من نسبت به این‌ بی‌حرمتی‌ها گله‌مند هستم. نمی‌دانم من چه مشکلی دارم که خار چشم برخی افراد شده‌ام، آیا بابت است که ۱۰ سال کاپیتان تیم‌ملی کشتی بودم؟ یا به خاطر سازندگی‌ام در کشتی استان و شهرستان دزفول است؟

انتهای پیام