سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته شده برای تزریق پول به باشگاه، گفت: به زودی پول به تیم تزریق و مطالبات بازیکنان پرداخت می شود. ابوذر شجاعی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بازیکنان تیم پس از این که نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان گله مند بودند، یک […]


سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته شده برای تزریق پول به باشگاه، گفت: به زودی پول به تیم تزریق و مطالبات بازیکنان پرداخت می شود.

ابوذر شجاعی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بازیکنان تیم پس از این که نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان گله مند بودند، یک روز تمرین نکردند که ما اسم این را اعتصاب نمی گذاریم زیرا پس از صحبتی که با کمالوند سرمربی تیم داشتم و او نیز در جریان پیگیری ها برای حل مشکل مالی تیم قرار گرفت، مشکل حل شد و تمرین روز گذشته نیز برگزار شد. ضمن این که بازیکنان ما در این مدت علی رغم این که به آن ها پرداختی نداشتیم، فارغ از مسائل مالی، تمرین کرده اند و در اختیار تیم بوده اند که این نیز جای تشکر دارد.

وی با بیان این که اکنون تیم از نظر روحی در شرایط بهتری قرار دارد و برای بازی با آلومینیوم آماده می شود، افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته نیز تیم نفت فردا راهی اراک می شود که امیدوارم با نتیجه خوبی همراه باشد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: امروز نیز راهی تهران می شود تا امورات تیم را پیگیری کنم و تیم با شرایط ایده آل راهی اراک شود. ضمن این که در چند روز اخیر به همراه مسئولان استانی و شهری، به ویژه با همکاری نماینده شهرستان و استاندار خوزستان پیگیر حل مشکل مالی باشگاه بوده ایم و تمام هم و غم ما این بود که مشکل خیلی زود برطرف شود و باید بگویم پول در اسرع وقت به تیم تزریق می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر مسئولان استانی و مسئولان نفتی در استان و کشور به دنبال راهکاری برای تزریق پول واریزی از سوی شرکت ملی نفت ایران به حساب باشگاه هستند تا هر چه سریع تر مطالبات بازیکنان و اعضای تیم را پرداخت کنیم و تیم با روحیه بهتر در ادامه لیگ شرکت کند. امیدوارم بتوانیم مشکل را تا پیش از بازی این هفته مقابل آلومینیوم حل کنیم.

انتهای پیام