مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اردوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اهواز حضور پیدا کرد. افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پایان اعتصاب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و حضور در اردوی این تیم، اظهار کرد: امشب در اردوی تیم در هتل فجر اهواز شرکت کردم و با بازیکنان و اعضای تیم صحبت […]


 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اردوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اهواز حضور پیدا کرد.

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پایان اعتصاب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و حضور در اردوی این تیم، اظهار کرد: امشب در اردوی تیم در هتل فجر اهواز شرکت کردم و با بازیکنان و اعضای تیم صحبت داشتم و مقرر شد بازیکنان با همان انگیزه قبلی و با تمام وجود به تمرین بپردازند.
وی بیان کرد: قرار بر این شد هماهنگی‌های لازم جهت یافتن راه حلی برای کمک مالی به این تیم انجام شود و بخشی از مطالبات بازیکنان از سوی اداره‌کل ورزش خوزستان با کمک مجمموعه‌های نظارتی استان تا پیش از بازی نفت در هفته ششم لیگ برتر پرداخت شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان بتوانند در مسابقات پیش روی فصل جدید لیگ برتر موفق باشند. فصل‌های گذشته نیز اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حمایت و حضور به موقع برای حل مشکلات تیم های نفتی به حفظ سهمیه استان خوزستان در لیگ برتر فوتبال کمک داشته است. 
انتهای پیام