مسئول بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: تجربه ۲۰ ماهه نشان می‌دهد که باید منتظر پیک بعدی کرونا باشیم اما می‌توان پیک را کنترل کرد تا تلفات کاهش یابد. دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲ آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مقرر بود اجرای […]


مسئول بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: تجربه ۲۰ ماهه نشان می‌دهد که باید منتظر پیک بعدی کرونا باشیم اما می‌توان پیک را کنترل کرد تا تلفات کاهش یابد.

دکتر عبدالرضا جانگران‌نژاد در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲ آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مقرر بود اجرای طرح شهید سلیمانی در پنج شهر به صورت پایلوت تشدید شود که در برخی مناطق مانند ماهشهر، شوشتر، بهبهان و آبادان کار خوب پیش رفته اما در دشت آزادگان و شادگان هنوز زیاد فعال نشده‌اند.
به گزارش ایسنا، وی در خصوص پشتیبانی لجستیک از طرح شهید سلیمانی، افزود: در حال حاضر استانداری خوزستان از ۲۶ خودرویی که باید برای این طرح تامین می‌کرد ۲۱ خودرو و فرمانداری نیز از ۴۰ خودرو تنها ۱۶ خودرو تامین کرده است. از طرف دیگر خودروهایی که در اختیار طرح شهید سلیمانی قرار می‌گیرند تنها تا وقت اداری حاضر به فعالیت هستند در حالی که این خودروها باید از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷ در اختیار ما باشند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی خوزستان بیان کرد: تجربه ۲۰ ماهه نشان می‌دهد که باید منتظر پیک بعدی کرونا باشیم اما می‌توان پیک را کنترل کرد تا تلفات کاهش یابد.
وی با بیان اینکه باید واکسیناسیون و پروتکل‌های بهداشتی باید با هم در دستور کار قرار بگیرند، گفت: همچنین باید طرح شهید سلیمانی و محدودیت‌های هوشمند باید با جدیت اجرا شوند.
جانگران‌نژاد با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: همیشه نگران هستم که اگر تعدادی کودک فوت کنند، مساله برای هیچ کس قابل تحمل نیست بنابراین باید پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت و بازگشایی مدارس با محدودیت‌های خاص انجام شود.
انتهای پیام