مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: سامانه جامع جستجوی شغل و جستجوی نیروی کار مناسب در استان خوزستان فعال شد. ارسلان غمگین در این زمینه اظهار کرد: در راستای تسریع در دستیابی به نیروی کار ماهر و مناسب با فرصت‌های شغلی، سامانه جستجوی شغل در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور فعال شد. […]


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: سامانه جامع جستجوی شغل و جستجوی نیروی کار مناسب در استان خوزستان فعال شد.

ارسلان غمگین در این زمینه اظهار کرد: در راستای تسریع در دستیابی به نیروی کار ماهر و مناسب با فرصت‌های شغلی، سامانه جستجوی شغل در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور فعال شد.
وی افزود: جویندگان کار می‌توانند با ورود به این سامانه درخواست شغل خود را اعلام کرده و کارفرمایان نیز از طریق همین سامانه می‌توانند با ورود به سامانه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیروی کار مورد نیاز خود را تامین کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، غمگین تصریح کرد: با فعال شدن این سامانه که به بهتر شدن فضای کسب و کار منجر می‌شود هم زمینه ارتباط کارجو با کارفرما را در اسرع وقت فراهم می‌کند و هم عدالت در توزیع فرصت‌های شغلی به بهترین شکل ممکن فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه سامانه جستجوی شغل فرصت مناسبی برای استفاده کارجویان از خدمات کاریابی‌ها و کاهش زمان و هزینه جستجوی شغل است، بیان کرد: سامانه جستجوی شغل یکی از راه‌های بهبود عملکرد کاریابی‌ها در زمینه اعلام فرصت‌های شغلی و ارتباط با کارفرمایان و کارجویان است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان همچنین با اشاره به اهتمام ویژه برای ساماندهی بازار کار افزود: ۳۰ مرکز کاریابی غیردولتی هم اکنون در بیشتر شهرستان‌های استان خوزستان فعال هستند که تا پایان امسال به ۳۵ مرکز خواهند رسید.
غمگین در پایان اظهار کرد: کارجویان و کارفرمایان با مراجعه به این سامانه به آدرس https://shoghl.mcls.gov.ir  اطلاعات خود را بارگذاری کنند.
انتهای پیام