رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان از راه‌اندازی یک مرکز فنی و حرفه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان خبر داد. فرشین پودنچی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به راه‌اندازی مرکز مشاوره شغلی و مهارت‌آموزی دانشجویان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و در دانشگاه آزاد واحد بهبهان اظهار کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی […]


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بهبهان از راه‌اندازی یک مرکز فنی و حرفه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان خبر داد.

فرشین پودنچی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به راه‌اندازی مرکز مشاوره شغلی و مهارت‌آموزی دانشجویان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و در دانشگاه آزاد واحد بهبهان اظهار کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی این مراکز این است که دانشجویان علاوه بر تحصیل سرفصل‌های مشخص برای هر رشته، مهارت را نیز در دانشگاه و بر اساس نیاز خود فرا بگیرند.
وی با اشاره به برنامه‌های این مرکز، گفت: پکیج‌های شغلی برای دانشجویان تعریف شده است و در این راستا در چهار ترم تحصیلی در کنار تحصیل، یک مهارت را به طور کامل فرا می‌گیرند تا پس از فارغ‌التحصیلی توانمند شده باشند و بتوانند وارد بازار کار شوند.
پودنچی افزود: طرح مهارت‌آموزی “ایران مهارت” از مدارس آغاز و در زندان‌ها و مراکز بهزیستی نیز اجرا شد و اکنون به دانشگاه‌ها رسیده است.
انتهای پیام‌