طرح جهادی نورآوران سلامت امروز (۱۶ دی‌ماه) با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهر بستان افتتاح شد. به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در این بازدید روند کار تیم‌های پزشکی جهادی نوآوران سلامت در بخش دندانپزشکی، چشم‌پزشکی و اتاق عمل بررسی و از تلاش‌های جهادی آنان […]


طرح جهادی نورآوران سلامت امروز (۱۶ دی‌ماه) با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهر بستان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در این بازدید روند کار تیم‌های پزشکی جهادی نوآوران سلامت در بخش دندانپزشکی، چشم‌پزشکی و اتاق عمل بررسی و از تلاش‌های جهادی آنان تجلیل و تشکر به عمل آمد.
این اردوی جهادی با استفاده از کادر پزشکی متخصص برای رفع مشکلات درمانی مردم شریف این‌ منطقه به همت تیم‌های پزشکی نورآوران سلامت در شهر بستان اجرا می‌شود و در آن خدمات رایگان دندان‌پزشکی، چشم‌پزشکی و عمل جراحی ارائه می‌شود.
انجام غربالگری فشارخون، دیابت و ارائه خدمات آموزشی با محوریت سلامت برای اهالی منطقه، از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی است.
در این بازدید، صادق خلیلیان استاندار خوزستان، دکتر محمدحسین سرمست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و جمعی از مسئولان استانی و محلی نیز حضور داشتند.
انتهای پیام