ورکشاپ یک روزه تخصصی نورپردازی در عکاسی در آموزشگاه سینمایی ریم اهواز برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، در این کارگاه آموزشی سرفصل‌های تخصصی نورپردازی در عکاسی شامل شناخت عملی نور و ویژگی‌های چهارگانه آن، بررسی کاملا عملی نظریه کاربردی رنگ‌های پنتون، بررسی عملی هفت انتخاب خلاقانه نورسنجی و کاربرد آن در عکاسی آتلیه‌ای و فضای […]


ورکشاپ یک روزه تخصصی نورپردازی در عکاسی در آموزشگاه سینمایی ریم اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این کارگاه آموزشی سرفصل‌های تخصصی نورپردازی در عکاسی شامل شناخت عملی نور و ویژگی‌های چهارگانه آن، بررسی کاملا عملی نظریه کاربردی رنگ‌های پنتون، بررسی عملی هفت انتخاب خلاقانه نورسنجی و کاربرد آن در عکاسی آتلیه‌ای و فضای باز، طریقه ساخت پرسونالیتی مورد نظر با نورپردازی و انجام عملی نورپردازی‌های باترفلای، رامبراند، لوپ لایت، کلوزد لوپ، شورت لایت و برود لایت تدریس می‌شوند.

مدرس این دوره محمد محمدعلی‌پور، عضو اتحادیه عکاسان ایران و عضو جامعه مجازی هنرمندان تجسمی ایران و برگزیده چندین جشنواره داخلی و خارجی معتبر از جمله ویلمینگتون آمریکا، گاسیلی فرانسه و جشنواره بین‌المللی عکس هنگ کنگ است. هچنین آثاری از او در بیش از ۲۱ کشور جهان به نمایش درآمده است.

ورکشاپ حاضر روز جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ از ۹ صبح تا پنج عصر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت آگاهی بیشتر با شمار ۰۹۹۳۹۷۲۴۱۵۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام